FAQ

Garden Party to miejsce nie tylko na imprezy firmowe i przyjęcia okolicznościowe, ale również szkolenia, konferencje, bankiety, pokazy mody, konkursy, gale oraz koncerty.

Organizujemy niezapomniane imprezy dla firm oraz duże przyjęcia okolicznościowe, a także oferujemy wsparcie logistyczne. Ogromne możliwości oraz doświadczenie w obsłudze eventów oraz imprez integracyjnych czynią nasz lokal jednym z  najbardziej atrakcyjnych miejsc na imprezy dla firm w Warszawie. Dzięki ogromnej przestrzeni jesteśmy w stanie zorganizować nawet największą imprezę.

Najczęściej zadawane pytania

Zanim zadzwonisz, w 1. kolejności skorzystaj z  formularza rezerwacji – jeśli jednak chcesz wynająć lokal w najbliższych dniach to zadzwoń do nas by sprawdzić dostępność: 513 516 513

Oczywiście! Fotograf, open bar, ochrona, DJ, szafa grająca – to tylko część z  możliwości, które dla Ciebie przygotowaliśmy. Aby poznać szczegóły i warunki cenowe, sprawdź naszą ofertę.

Napisz do nas maila na adres: biuro.portwisla@gmail.com lub zadzwoń pod nr: +48 513 516 513.

Nasz kompleks znajduje się w samym centrum Warszawy obok Stadionu Narodowego oraz najsłynniejszej nadwiślańskiej plaży w Warszawie. Lokal Garden Party idealne miejsce na zorganizowanie Twoich Urodzin, Wesela, Eventu, Szkolenia, imprezy firmowej lub okolicznościowej. Atutem naszego lokalu jest świetna lokalizacja, zielone otoczenie, brak sąsiadów, widok na Stadion Narodowy, Wisłę i las.

Tylko u nas czekają na Ciebie: hamaki, leżaki, huśtawki w suficie, oświetlenie LED, grill, ognisko, fajerwerki, lampiony szczęścia, kula zorbingowa, tyrolka, dmuchańce, przestrzeń na dzieci, domek na drzewie.

Lokal Garden Party wyposażony jest w: profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie, bar, Wi-Fi, stoły cateringowe i koktajlowe, kanapy, lodówkę, meble ogrodowe, grilla oraz taras.